GY.I.K

1. Miért éppen a Ferrara 2006 Kft-t válasszam?

Mert munkatársaiknak az a legfontosabb, hogy Ön maximálisan elégedett legyen szállítmányozási szolgáltatásunkkal.
Munkatársaink szállítmányozásban több éves kül- és belföldön szerzett tapasztalata, illetve ISO minősítésünk szavatolja szolgáltatásunk színvonalát.
Mert nagy gondot fordítunk a munkatársaink továbbképzésére.
Mert munkatársaink számos idegen nyelven kommunikálnak, így a Feladó vagy Címzett országában való kommunikáció sem okoz számunkra gondot, így tehermentesítve Önt.

2. Hogyan kérhetek ajánlatot?

Ajánlatot telefonon illetve írásban is kérhet. Nem kell mást tennie, mint megadnia a szállításhoz szükséges adatokat, és mi a lehető legrövidebb időn belül elkészítjük szállítmányozási ajánlatunkat.

3. Ha elfogadtam az ajánlatot, mi fog történni?

Amennyiben ajánlatunk elfogadásra került egy szállítmányozási formanyomtatvány kitöltésén kívül Önnek nincs más dolga.
Mi felvesszük a kapcsolatot a Feladóval vagy a Címzettel, informáljuk Önt az árufelvételről illetve lerakásról arról, hogy az áru éppen hol tart és a pontos érkezésről.
Önnek nincs más dolga mint a tőlünk kapott információkat nyugtázni, mi minden terhet leveszünk az Ön válláról, éppen ezért a mottónk:
Szállítmányozás terhek nélkül

4. Mi van ha valami „nem a  terv” szerint halad?

Önnek akkor sincs félnivalója. Bármilyen előre nem látható tényező esetén a lehető leggyorsabban igyekszünk megtalálni a legoptimálisabb megoldást.

5. Nem tudom mi a legmegfelelőbb szállítási mód a számomra. Mi tévő legyek?

Amennyiben tanácstalan, hogy milyen megoldás, szállítási mód lenne a legideálisabb az Ön számára(pl. légi vagy tengeri), munkatársaink örömmel nyújtanak segítséget.
Ebben az esetben módja nyílik többféle szállítási ajánlatot is összehasonlítani, így Ön ennek tükrében tud dönteni, hogy az adott szállítási feladat esetében a tranzitidő vagy a költséghatékonyság a fontosabb.

6. Mi van ha sérül az áru?

Minden fuvareszköz rendelkezik érvényes biztosítással, ami fedezetet nyújthat egy esetleges kár vagy hiány esetén. Ennek mértéke nemzetközileg szabályozva van.
CMR egyezmény (nemzetközi közúti forgalom esetén) : 8,33 SDR / bruttó kg
Varsói szerződés (légi forgalom esetén): 16,67 SDR / bruttó kg
Hágai-Visby szabályok ( tengeri forgalom esetén): 2 SDR / bruttó kg

7. Mi van ha „kötelező” biztosítás nem nyújt kellő fedezetet?

Ebben az esetben a szállítmány indulása előtt van lehetőség külön szállítmánybiztosítást kötni. Nagy értékű áruk esetén ezt külön javasolni is szoktuk.

Túlsúlyos? Túlméretes? Veszélyes? Sehogy sem fér a szabványba?

  • Aggodalomra semmi ok! Mi erre is kínálunk megoldást!

Széles Partner hálózatunknak köszönhetően változatos járműparkkal elégítjük ki a megrendelői igényeket.

 

További plusz két érv mellettünk:

  • Velünk nem kell izgulnia, hogy az áru vajon odaért-e vagy elindult-e időben. Tőlünk napra kész információja lesz az áru fel- illetve lerakását követően. Sőt! Ha szeretné, mi felvesszük a kapcsolatot külföldi Partnerével, és minden szállítással kapcsolatos dolgot leegyeztetünk Ön helyett, az Ön utasításai alapján!
  • Ha minket választ, akkor Önnek az okmánykezeléssel , vámügyintézéssel és szállítmánybiztosítással sem lesz gondja, hisz szolgáltatásunk keretében minden elintézünk Ön helyett!

 

Válasszon Ön is gazdaságos és gyors szállítási módot európai export-import küldeményei célba juttatására!

Kérje testre szabott ajánlatunkat Pintér Tímeától, ezen a címen info@ferrara2006.com vagy hívja fel most , ezen a számon: +36 23 804 708.

Ajánlatkérés






    Adatvédelmi szabályzat és Ügyféladatok kezelése - Ajánlatadás tájékoztatók elfogadása*