Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/clients/client1/web24/web/wp-content/themes/divi/includes/builder/functions.php on line 5892
Sikeresen pályáztunk

Sikeresen pályáztunk

projekt azonosító száma: VEKOP-1.2.6-20-2020-00062

Ferrara 2006 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Technológiai korszerűsítés a munkaerő megtartása és fejlesztése érdekében a Ferrara 2006 Kft.-nél

a szerződött támogatás összege: 11 673 668 Ft

a támogatás mértéke (%-ban): 70%

A Ferrara 2006 Kft 14-éve résztvevője a szállítmányozási piacnak, piaci részesedésünk évről-évre növelni tudtuk. A közúti-légi és tengeri szállítmányozás volumene folyamatos növekedést mutat. A cég helyzete pénzügyileg stabil, a fejlődés üteme évről-évre töretlen.

Az építési divízió bár alig egy éve indult a cégen belül már most több olyan projektet tudhatunk magunk mögött, melyek egyedülállóak és a Megbízói kör egyre több megrendelést biztosít számunkra. Fejlődési lehetőségünk az építési divízió fejlesztésében rejlik. Az építési divízió a tavalyi évben több mint 70 millió forintnyi megrendelést teljesített, ez a szám az idei évben a jelenlegi adatok alapján legalább a duplájára növelhető, ez a célunk, amelyet reálisnak látunk. Emellett természetesen célunk, hogy megtartsuk a szállítmányozás területén piaci pozíciónkat, munkatársaink számát pedig növelni tudjuk.

A fejlesztésekhez szükséges humán erőforrás már most is rendelkezésünkre áll megfelelő szakmai képzettséggel és gyakorlattal rendelkező 8 fő. Az iroda a BILK Logisztikai Központban található mely kulcsszerepet játszik Budapest logisztikai láncában és az egyik legjobban felszerelt intermodális logisztikai központ. Projektünk az építési divízió fejlesztését célozza meg, amelyhez rendelkezésre áll a szükséges infrastruktúra (szakemberek, járművek, amelyekkel az építési területre érkeznek, szerszámok, irodai háttér, azonban fejlesztésre szorul. Erőforrásaink különösen a humán erőforrás tekintetében a fejlesztés hatására már önmagában fejlődnek, kapacitásaink egy része a jobb, gyorsabb, hatékonyabb eszközök beszerzése után kis mértékben felszabadulnak, így árbevételünk a vállalható többletmunka hatására növekedni fognak, amely kapacitásbővítést fog eredményezni.

A vírus kirobbanását követően mind a logisztikai mind az építőipar divízió jelentős visszaesést mutatott. Azonban sem a logisztikai sem az építőpari szektor nem állt le. A logisztikát HomeOffice-ban végzetük míg az építőipari munkálatok azon részét tudtuk folytatni ahol a munkaterületen a saját dolgozóinkon kívül más nem volt jelen. Bizonyos visszaesés természetesen megfigyelhető volt mindkét szektorban de mára már a számok jelentősen javultak és a járvány előtti számokhoz közelítenek. A visszaesés következtében, mivel a munkaerő megtartása volt elsődleges célunk, elmaradtak a szükséges eszköz- és informatikai frissítések, az elavult számítástechnikai eszközök cseréje, amely már nagyon aktuálissá vált. Erőforrásainkat át kellett csoportosítanunk munkatársaink azonos bérezésére a visszaeső bevételek ellenére, ezért nagyon nagy lehetőség a pályázaton való indulás, amely épp ott segít, ahol hiányt szenvedünk.

Az informatikai eszközök cseréje 3-5-évente szükséges mivel az eszközök elöregednek és a fuvarszervezés során használt szoftverek illetve a vállalatirányítási rendszer megfelelő működéséhez alkalmas eszközpark nélkül a munkavégzés ellehetetlenülne. Az eszközpark cseréjével azonban továbbra is gyorsan és hatékonyan tudunk majd munkát végezni és tovább erősíthetjük piaci pozíciónkat. A számítástechnikai eszközök cseréje biztosítja részben, hogy szolgáltatásunkat megfelelő színvonalon nyújtsuk ügyfeleinknek. Azt tapasztaltuk, hogy kisebb versenytársaink közül sokan átmenetileg vagy teljesen szüneteltetni kényszerültek tevékenységüket a járvány hatására, így arra számítunk, hogy a jelenleginél nagyobb kapacitásra lesz szükség tevékenységünkben. Ennek a kihívásnak akkor tudunk megfelelni, ha a korábbinál jobb, hatékonyabb, gyorsabb munkavégzést teszünk lehetővé munkatársaink számára.

Az építőipari divízió számára beszerzett új gépek lehetővé teszik, hogy ugyanannyi idő alatt több munkát végezhessünk el ami a nagyobb profit realizálása révén új munkatársak felvételére is lehetőséget biztosít. A helyzet az építőiparban a fentihez hasonló volt az elmúlt hónapokban, általában nem az építési hajlandóság, hanem a teljes beszerzési lánc által elszenvedett károk miatt szűntek meg vállalkozások, nem is beszélve az alapanyagok hiányára, amely drágulást eredményezett a piacon. Projektünk keretében olyan eszközök beszerzését tervezzük, amelyek időt és energiát spórolnak munkatársainknak, hogy több munkát, nagyobb bevételt érhessünk el. Ennek következtében jelentős humán erőforrás fejlesztésre számítunk még ebben az évben.Az új eszközök beszerzése során létrehozunk egy új munkaállomást az irodában ahol + 1 főt tudunk majd alkalmazni, az építőipart bővítő gépek teljesítménye lehetővé teszi a munkafolyamtok lerövidülését és a betonozás gépesítése által nagyobb kapacitással állunk Megrendelőink rendelkezésére, amely ebben a divízióban is további munkatársak felvételét teszi szükségessé. Technológiai megújulásunk magasabb színvonalon és hatékonyabban biztosítja a munkavégzést, amelyre a versenytársak egy részének bezárása miatt nagyobb szükség van, mint valaha. A termelékenység növelése, a gyorsabb munkavégzés miatt több megrendelést kapunk, amely nem csak a jelenlegi munkaerő megtartását, de a további fejlesztéseket is lehetővé teszi.

a projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.03.31.